وِیژگی های بهترین صافکار pdr در رشت

وِیژگی های بهترین صافکار pdr در رشت

زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

وِیژگی های بهترین صافکار pdr

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که برای خودرو خود نیاز به بهترین صافکار pdr در رشت داشته باشید. بهترین صافکار pdr در رشت روشی کاملا علمی می باشد که از آن برای بر طرف کردن فرورفتگی ها بدون ریزش رنگ استفاده می شود. این روش در سال های اخیر مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است چرا که حتی کمترین آسیبی را به بدنه وارد نمی کند و نتیجه ای فوق العاده تحویل شما داده می شود. روش pdr در واقع به روش هایی گفته می شود که سعی می شود بدون استفاده از رنگ بدنه خودرو ترمیم  شود. امروزه این روش جایگزین روش های قدیمی صافکاری شده است. در ادامه قصد داریم با مزایای این روش و ویژگی های بهترین صافکار pdr در رشت بپردازیم.

مزایای صافکاری PDR

صافکاری pdr در رشت در برابر روش های سنتی بسیار متفاوت تر می باشد، در موارد زیر تفاوت این روش با روش سنتی گفته شده است.

مقرون به صرفه

صافکاری pdr نسبت به صافکاری به روش سنتی ارزان‌تر می باشد چون در آن نیازی به استفاده از بتونه و رنگ نیست. اگر بخواهید به روش سنتی عمل کنید، باید علاوه بر پرداخت هزینه صافکاری، دستمزد نقاش خودروی حرفه‌ای را هم پرداخت کنید تا رنگ خودرو به حالت قبل برگردد؛ این یعنی صرف هزینه بیشتر.

صرفه‌جویی در زمان

برخلاف صافکاری به روش سنتی، ترمیم بدون رنگ تنها در چند ساعت تا حداکثر یک روز کامل با استفاده از ابزارهای ویژه طول می‌کشد. اگر فرورفتگی خیلی بزرگ نیست حتی می‌توانید در تعمیرگاه منتظر بمانید تا کار تمام شود. این در حالی است که روش سنتی به دلیل نیاز به سمباده، بتونه‌کاری و رنگ‌آمیزی، به زمان بیشتری نیاز دارد. استفاده از صافکاری PDR، باعث حفظ رنگ خودرو می‌شود که همین مسئله به معنای عدم تغییر در قیمت خودرو برای فروش است.

روشی غیرتهاجمی

فرایندی غیر آسیب‌رسان می باشد، به این معنی که فرورفتگی با دقت و با استفاده از ابزارهای خاصی که به‌هیچ‌وجه به هیچ بخشی از خودرو آسیب نمی‌زند، ترمیم می‌شود. به‌این‌ترتیب صافکاری PDR هرگز به یکپارچگی خودروی شما آسیب نخواهد رسید و یکپارچگی بدنه آن حفظ خواهد شد.

وِیژگی های بهترین صافکار pdr در رشت

  • صافکار pdr می بایست تمام مراحل را با جزئیات و قیمت، پیش از شروع کار به مشتری اعلام کند.
  • پیش از شروع کار، باید تمام قطعات اضافی روی بدنه (دستگیره در) از آن جدا شود تا بخش مورد نظر جهت صافکاری ماشین به راحتی در دسترس شخص باشد.
  • شخص فرایند تعمیر را با دقت، صبر و حوصله کافی انجام دهد و تحت فشار، اقدام به صافکاری خودرو نکند.
  • در صورت امکان برای صاف‌کردن هر بخشی، چکش خود را از داخل بدنه به سمت بیرون بزند و دقت کافی در شدت ضربه‌هایی که وارد می‌کند، داشته باشد.
  • گرما و حرارت به بخش آسیب‌دیده کمک می‌کند که راحت‌تر تغییر شکل دهد. صافکار باید در میزان گرمایی که به بدنه ماشین می‌دهد؛ وسواس به خرج داده تا گرمای زیاد، موجب آسیب‌های جدیدتری نشود.
  • سطح بدنه خودرو حین صافکاری باید مرتبا تحت تاثیر نور خورشید قرار گیرد؛ زیرا این نور توسط بدنه، جذب می‌شود و کمک بسیار خوبی برای تعمیرکار است.
  • تا جایی که شرایط اجازه می‌دهد، نباید قطعه‌ای از بدنه تعویض شود؛ زیرا هیچ محصولی در بازار به اندازه قطعات موجود در کارخانه کیفیت ندارند. همچنین تعویض هر بخشی از بدنه خودرو، هزینه بسیاری را هم برای شما خواهد داشت.
  • به قرینه‌سازی قطعات جفت (مثل درها) بسیار توجه شود تا پس از چکش‌زدن، دقیقا هم‌تراز هم باشند.
  • اگر پس از صافکاری، نیاز به رنگ بود؛ باید از بتونه نازک استفاده شود. بتونه ضخیم به مرور زمان دچار ترک‌خوردگی می‌شود.
  • صافکار در صورت امکان، تضمین کند که مراحل کار، بدون رنگ انجام می‌شود.
  • دقیقا از کد رنگ بدنه که توسط خودروسازی مشخص شده، استفاده شود. البته کیفیت هم در این میان اهمیت دارد؛ زیرا رنگ کیفیت پایین به مرور زمان و در اثر تابش نور خورشید، خاصیت اولیه خود را از دست می‌دهد.
  • بین بخش‌ نقاشی شده و نشده، نباید هیچ مرزی (حتی جزئی) وجود داشته باشد.
  • پس از اتمام کار، تمام قطعات خودرو باید به درستی بسته شوند و هیچ پیچی، جا نماند.
  • پس از صافکاری کمی با ماشین رانندگی کنید؛ اتومبیل نباید دچار هیچ‌گونه لرزشی شده یا صدایی از آن شنیده شود.
  • یک صافکار ماهر باید در نگهداری تجهیزات خود، مراقبت‌های لازم را انجام داده و نظافت را مخصوصا در مواقع نقاشی رعایت کند. زیرا کوچک‌ترین آلودگی موجود در رنگ باعث خراب شدن نقاشی خودرو می‌شود.

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

صافکاری pdr در رشت

دیدگاهتان را بنویسید